Η λειτουργία του Traverso Rossa, μεταφέρεται σταδιακά στο νέο site,

# Marxism.

Ωστόσο, το υπάρχον blog και το υλικό που περιέχει, θα παραμείνουν προσβάσιμα.



26 Μαΐου 2012

Μακιαβέλλι για αστούς

Πηγή : Lenin Reloaded

 
Έχω μπροστά μου δύο αντιπάλους. Έναν νερόβραστο αλλά μεγαλόσωμο και έναν μικρόσωμο αλλά σκληρό. Ξέρω ότι σε οποιαδήποτε σύγκρουση με τον μικρόσωμο, ιδιαίτερα αν μεγαλώσει λίγο, θα τα βρω σκούρα.

1. Κάνω πως τα κάνω πάνω μου με τον νερόβραστο, ότι τον θεωρώ σούπερ άγριο τυπάρα.  Αυτό δεν κάνει τον νερόβραστο περισσότερο επικίνδυνο για μένα, βέβαια, αλλά ο νερόβραστος το διαδίδει παντού ότι τον φοβάμαι και ότι θα πλακωθούμε άγρια.

2. Διαρρέω φήμες πως ο μικρόσωμος, που ξέρω ότι θέλει στ' αλήθεια να με πλακώσει στις μάπες, είναι στα κρυφά μαζί μου κόντρα στον μεγάλο κοινό κίνδυνο, που είναι ο νερόβραστος.

3. Ο κόσμος απομονώνει και περιφρονεί τον μικρόσωμο, ένεκα αδικία δύο να τα βάζουν με έναν, και συγκεντρώνει τα βλέμματα στη δήθεν μάχη χωρίς αύριο ανάμεσα σε μένα και τον νερόβραστο.

4. Αν έχω την ευχέρεια κινήσεων να κάνω τον νερόβραστο κιμά, τον κάνω, αλλά ταυτόχρονα "αποκαλύπτω" ότι κατάγεται απ' την ίδια οικογένεια με τον μικρόσωμο, που τον άφησε ο τσόγλανος να τις φάει απροστάτευτος και δεν του παραστάθηκε. 

5. Αν δεν έχω την ευχέρεια, ένεκα ο κόσμος που κοιτάει τον καυγά δεν με πολυγουστάρει ως άτομο, αφήνω τον νερόβραστο να νικήσει προσωρινά, ο κόσμος τον λατρεύει, κηρύττει κάθε μάχη από δω και πέρα αθέμιτη, ο μικρόσωμος εξαφανίζεται απ' την πολύ τσαντίλα που δεν του δόθηκε καν η ευκαιρία να μου φάει το λαρύγγι, και όταν είναι όλοι χαλαροί, στέλνω τον νερόβραστο σπιτάκι του με κανα δυο σκαμπιλάκια και διοικώ τη γειτονιά. Βγάζω και μια βρωμίτσα εν τω μεταξύ ότι αφού τις έφαγε ο μεγαλόσωμος νερόβραστος σιγά να μην μπορεί να τα φέρει βόλτα ο ομογάλακτος υποτίθεται μικρόσωμος, όλοι κιοτήδες στο σόι τους και τέτοια. Για σιγουριά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

1. Αναδημοσιεύονται όλα τα σχόλια , που ο συγγραφέας τους, χρησιμοποιεί τουλάχιστον, ψευδώνυμο.

2. Δεν αναδημοσιεύονται υβριστικά σχόλια

3. Αποκλείονται ρατσιστικά, φασιστικά και κάθε είδους εθνικιστικά σχόλια.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.