Η λειτουργία του Traverso Rossa, μεταφέρεται σταδιακά στο νέο site,

# Marxism.

Ωστόσο, το υπάρχον blog και το υλικό που περιέχει, θα παραμείνουν προσβάσιμα.



06 Ιανουαρίου 2014

Το δικό μου χιπ χοπ





Το δικό μου χιπ χοπ δεν άνθισε στα χλιδάτα στούντιο, δεν γεννήθηκε σε πεντάγραμμα και ωδεία. Φτιάχτηκε στους δρόμους των γκέτο από Αφροαμερικανούς «εξόριστους» από την καθώς πρέπει κοινωνία των ΗΠΑ.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν επικαλείται το παρελθόν για να αποδείξει την αξία του. Είναι δεν είναι 35-40 ετών και πρόλαβε να περάσει από όλες τις φάσεις ανάπτυξής του.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν είναι μερικοί μισογύνηδες νέγροι που «μιλάνε» αντί να τραγουδάνε. Είναι μια συνέχεια της μαύρης μουσικής που επενδύθηκε με στίχους που πονάνε γιατί είναι αφτιασίδωτοι.
Το δικό μου χιπ χοπ δεν είναι συμμορίες με όπλα που σκοτώνονται για το τίποτα. Είναι ζωή  που φτιάχνεται από ανθρώπους που γεννήθηκαν στην κόλαση και την νιώθουν σαν το σπίτι τους.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν γουστάρει, αλλά δικαιολογεί τους ζάμπλουτους νέγρους που φορούν χρυσές καδένες και αλυσίδες. Ωστόσο προτιμά να τους βλέπει όπως είναι: απόγονους των σκλάβων που απλά ονειρεύτηκαν να σπάσουν τις αλυσίδες τους.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν φωλιάζει στα charts και δεν γουστάρει το Mtv. Γράφεται στα υπόγεια και διακινείται χέρι με χέρι

Το δικό μου χιπ χοπ δεν επενδύει μουσικά τις επικοινωνιακές ανάγκες μιας εξουσίας. Είναι απέναντι στην εξουσία, την αναγνωρίζει και την πολεμά.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν υποβαθμίζει τη γυναίκα δείχνοντας τα οπίσθιά της στο καπό ενός ακριβού αυτοκινήτου ή βάζοντάς την να λικνίζεται ημίγυμνη προς τέρψιν του κακομαθημένου κοινού.
Το δικό μου χιπ χοπ δεν πάει στα μπουζούκια.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν φοράει πανάκριβα καπέλα, μπλουζάκια και παπούτσια.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν είναι η μουσική που ακούν τα παιδάκια στην εφηβεία και μετά την παρατάνε για να ακούσουν κάτι πιο σοβαρό.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν παίζει στα ραδιόφωνα γιατί ποτέ δεν γούσταρε τα radioedit. Είναι αθυρόστομο γιατί η ζωή δεν σηκώνει λογοκρισία.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν γουστάρει τα ναρκωτικά. Χλευάζει αυτούς που προσπαθούν να καλλιεργήσουν αυτή την κουλτούρα και όταν μιλάει για αυτά έχει κάτι να πει.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν τα πάει καλά με όλους. Για την ακρίβεια δεν τα πάει καλά ούτε με τον ίδιο του τον εαυτό γιατί μόνο έτσι μπορεί να τον ξεπερνάει.

Το δικό μου χιπ χοπ δεν μιλάει για αγάπες και λουλούδια. Τραγουδάει για αγώνα και επανάσταση.

Το δικό μου χιπ χοπ γνωρίζει ότι δεν αρκεί η μουσική για να αλλάξεις τον κόσμο…

Eυχαριστώ τον 2310net



 Πηγή : redflecteur via http://2310net.wordpress.com


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

1. Αναδημοσιεύονται όλα τα σχόλια , που ο συγγραφέας τους, χρησιμοποιεί τουλάχιστον, ψευδώνυμο.

2. Δεν αναδημοσιεύονται υβριστικά σχόλια

3. Αποκλείονται ρατσιστικά, φασιστικά και κάθε είδους εθνικιστικά σχόλια.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.